De balie van de ict-helpdesk bij de hoofdingang is tijdelijk en verdwijnt na de introductie weer uit het hoofdgebouw. Het vaste loket blijft komend jaar gevestigd op de tweede verdieping van gebouw F.
Het vaste loket en de achterliggende servicedesk-afdeling in het entreegebouw werden afgelopen voorjaar onverwacht gesloten vanwege de slechte luchtkwaliteit in de ruimte. Die kon niet op korte termijn verholpen worden. De helpdesk verhuisde toen naar F2, wat slechts een tijdelijke situatie zou zijn.
Na een algehele herinrichting van het Serviceplein in het entreegebouw, zou de ict-balie weer terugkeren naar de hoofdingang. Maar nu blijkt dat die herinrichting waarschijnlijk komend jaar nog niet plaatsvindt, vertelt manager informatievoorziening & technologie Gertjan Flinterman.
Voordeel van F2 is dat daar ook de andere medewerkers van de ict-afdeling gehuisvest zijn. “Qua aantallen bezoekers zien we dat medewerkers en studenten ons ook in F2 goed kunnen vinden. Maar natuurlijk willen we straks gewoon weer terug naar de hoofdingang”, aldus Flinterman.