Nieuw logo voor Windesheim

‘Bij een nieuwe koers hoort een nieuwe uitstraling’. Onder dat motto is de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe logo voor Windesheim. En dat is nog maar het begin.

Het nieuwe logo, passend bij de Strategische Koers, moet studenten, medewerkers en buitenstaander duidelijk maken wat Windesheim is, waar het voor staat en wat de sterke punten zijn van de hogeschool. En bij dat laatste gaat het om complimenten als ‘groot maar toch kleinschalig’, ‘persoonlijk’ en ‘de docenten zijn benaderbaar’. Resultaat? Een ander kleurtje, de zig-zag W is van standbeen veranderd en er is een kreet toegevoegd ‘dichter bij jou’. De presentatie van het logo, tijdens de opening van het nieuwe schooljaar op 7 januari, vormt het begin van een de geleidelijke introductie van een nieuw ‘communicatieconcept’ dat nu nog in ontwikkeling is maar dat vanaf de zomer over Windesheim, en daarbuiten, wordt uitgerold. Tot die tijd zal het nieuwe logo intern hier en daar zichtbaar zijn, bijvoorbeeld op sharenet. (MH)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *